Succes bij de SAN Accenten!


Twee keer beet voor ZAMRO en Stichting Steun Emma kinderziekenhuis AMC. Joe Public helaas geen bureau van het jaar, maar wel in de top 3!

Lees Verder

Genomineerd voor Bureau van het Jaar!


Dat 2017 een goed jaar was voor Joe Public zie je al op deze 2 foto’s. En dat wordt nu bekroond met een top 3 plek bij de SAN Bureau van het Jaar verkiezing! Op naar de finale! Nog 1 presentatie verwijderd van de zo felbegeerde titel…

Lees Verder

(Bureau)producer gezocht!


Het gaat goed met Joe Public Shoot, het productielabel van Joe Public Take-Away Advertising dat in haar eerste jaar al 75% van alle producties zelf produceerde en/of regisseerde. Tijd voor een volgende stap. Daarom zijn we op zoek naar een vaste producer die barst van de energie en het heerlijk vindt om zelf de handen

Lees Verder

3 finalisten bij de top 10 Gouden Loeki!


Van 5 bij de beste 40 naar 3 bij de beste 10! Maar alleen de nr. 1 telt echt, dus help ons alsjeblieft aan de Gouden Loeki. Stem even op onderstaande 3 commercials van OHRA en GAMMA. Heel erg bedankt voor het laatste zetje. Hier kun je stemmen (en vergeet niet je stem te bevestigen

Lees Verder

5 nominaties Gouden Loeki!


Na vorig jaar 2e te zijn geworden, gaat Joe Public dit jaar met maar liefst 5 nominaties (van de 40) naar de Gouden Loeki uitreiking. Op al onze grote klanten een nominatie: zo hoort het!

Lees Verder

2 Effies voor Joe Public!


Ondanks de zeer strenge jurering is het Joe Public gelukt om maar liefst twee Effies binnen te halen! Met dit resultaat staan we meteen in de top 25 van meest bekroonde Effie-bureaus van Nederland. Een bronzen Effie voor de (vrije) zorgcampagne van OHRA, die eerder al een SAN Accent en Exprix won én 2e werd

Lees Verder

Producer gezocht!


Het gaat goed met Joe Public Shoot, het productielabel van Joe Public Take-Away Advertising dat in haar eerste jaar al 75% van alle producties zelf produceerde en/of regisseerde. Tijd voor een volgende stap. Daarom zijn we op zoek naar een vaste producer die barst van de energie en het heerlijk vindt om zelf de handen

Lees Verder

3 kanshebbers Gouden Loekie


Joe Public heeft drie ijzers in het vuur bij de Gouden Loeki verkiezing dit jaar. Zowel GAMMA’s ‘Achter het behang plakken’ als OHRA’s ‘Huisdierenverzekering’ en SISI Rider zijn gekozen door het Nederlandse publiek bij de 10 beste commercials van het tweede kwartaal 2017. Wie weet wat er nog meer aankomt in het derde en vierde

Lees Verder

Creatief directeur Marcel Hartog wordt partner bij Joe Public


Joe Public Take-Away Advertising versterkt de creatieve leiding met een van de meest bekroonde creatieven van Nederland, Marcel Hartog. Hij stapt over van J. Walter Thompson waar hij Executive Creative Director van het bureau was samen met Bas Korsten. De reden voor zijn overstap is met name het ondernemerschap dat hij wil ervaren bij het

Lees Verder

2e SAN Accent in 3 jaar voor OHRA


Het is Joe Public wederom gelukt om een Accent te winnen voor OHRA. De zorgcampagne die ook al 2e werd bij de Gouden Loeki verkiezing won in de zware categorie Financiele Dienstverlening.  

Lees Verder